Masło shea - Organique

Znacie tę firmę? Ja do nie dawna nie wiedziałam o jej istnieniu.Odkąd zaczęłam stawiać na jakość, nie na wysoką cenę, (bo to nie zawsze idzie w parze) odkryłam wiele ciekawych, wartych polecenia i swojej ceny kosmetyków. Stałam się bardziej świadomym konsumentem, poprawiła się moja cera, a portfel uchronił się przed kolejnymi drogimi "cudami".



Dzisiaj chciałam Wam polecić masło shea, które jest dodawane do wielu kosmetyków, bo działa cuda. Niestety zestawiane z różnymi alkoholami i ulepszaczami nie zawsze daje takie efekty jak to czyste, które bardzo intensywnie nawilża. 
Zdecydowałam się na nie pierwotnie aby ukoić moje spękane usta. Niestety wersja zapachowa zupełnie się nie sprawdziła ponieważ, czułam jego smak, co nie było zbyt przyjemne. Jak to zwykle u mnie bywa, wszelkie nietrafione mazidła do buzi zużywam na nogi... I to właśnie tu, odkryłam jak cudownie ono działa. Wiecznie suche, szorstkie pięty stały się miękkie i delikatne. Zaczęłam nawet wątpić, że to kiedykolwiek się stanie. Zachwycona efektem jaki odniosłam na piętach przeniosłam się z masłem na nogi, łokcie i dłonie. 


Zainteresowana cudownym działaniem masła shea dowiedziałam się, że jest bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe, które odmładzają i nawilżają. Dodatkowo dostarcza wielu witamin skórze, chroni przed zimnem, wiatrem, słońcem i wspomaga leczenie ran.

1. Leczenie skóry suchej, pryszczy, wyprysków i oparzeń,
2. Obrzęk i zapalenie stawów,
3. Poprawia rozluźnienie mięśni i zmniejsza sztywność ścięgien
4. Dzięki wysokiej zawartości witam E i F rewelacyjnie nadaje się przed i po opalaniu.
5. Rozjaśnia plamy na skórze, przebarwienia, zmniejsza i likwiduje rozstępy,zmarszczki i wypryski,
6. Jest świetnym środkiem nawilżającym do masażu, leczenia odparzeń u noworodków i bogatą odżywką do włosów.



Raczej nie nadaje się jako kosmetyk na dzień przez swoją bardzo tłustą konsystencję, ale jak najbardziej sprawdzi się na noc jako niezwykle odżywcze panaceum na suchą i szorstką skórę. 
Moje pudełeczko powoli się kończy, a już zastanawiam się jaki zapach będzie kolejny. Na pewno nie pierwszy raz kupiłam ten produkt, a jeżeli macie podobne problemy to gorąco je wam polecam. Można je kupić na wagę, ja za swój wypełniony po brzegi pojemnik zapłaciłam 10 zł. 

Follow on Bloglovin

4 komentarze:

  1. Hm, trzeba będzie wypróbować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj znam znam, i to dobrze. Na urodziny dostałam cały zestaw. Niesamowite jest to że są to produkty dobre, bardzo wydajne. Ja jako alergik stwierdzam że te masło( bo takowe dostałam) jest rewelacyjne!!! Więc polecamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakochałam się kosmetykach organique :) I mam ich coraz więcej.

      Usuń