"Pascal kontra Okrasa" - Pascal Brodnicki i Karol Okrasa

Byłam niedawno z mamą na zakupach w Lidlu, wrzucałyśmy wszystko do jednego koszyka i tak za cały wózek uzbierało się nam 300 zł. Przy kasie wręczono nam książkę kucharską "Pascal kontra Okrasa". Oczywiście od razu ją sobie zaklepałam ;)
Dowiedziałam się o niej z telewizji, ale jakoś nie zapragnęłam jej mieć. Nie jeździłabym do Lidla, oddalonego od nas o 20 km, tylko dlatego, żeby zebrać kolejną naklejkę potrzebną do odbioru tego dzieła. Mimo, to stałam się jej szczęśliwą posiadaczką, a teraz moją radością, z nutką początkowego sceptycyzmu, chciałam podzielić się z Wami.




Planowałam zakup książki kucharskiej już od dawna... Myślę, że od poprzednich świąt, kiedy to od koleżanki z pracy otrzymałam rewelacyjną pozycję, z której piekłam i gotowałam wiele przepysznych potraw. Szukałam, oglądałam, wypytywałam... Lecz wciąż nie mogłam znaleźć swojego ideału. Powiem jedno. Od dziś nie szukam. Znalazłam.

Książka ta jest elegancko wydana, w twardej oprawie, posiada 52 przepisy Pascala i różniące się diametralnie 52 przepisy Okrasy.


Dania Pascala są finezyjne i czasami egzotyczne.



Okrasa proponuje nam szczyptę domu, trochę polskości w delikatniejszej odsłonie.




Nie wiem, może wy macie inne wymagania dotyczące książek kucharskich, ale ja najchętniej kupiłabym taką z:
- dużą ilością przepisów,
- normalnymi składnikami tzn produkty, które wiem gdzie kupić, wiem jak wyglądają i czym są,
- "smacznym" zdjęciem do każdej potrawy,
- estetyczną i jasną w użytkowaniu.

To wszystko, posiada właśnie książka obu tych panów. Jest idealna, a przepisy łatwe i przyjemne. Zrobiłam już trzy dania i wyszły rewelacyjnie. Myślę, że zaprzyjaźnimy się na dłużej.

A Wam, moje miłe, gorąco ją polecam!


Follow on Bloglovin


9 komentarzy:

  1. Polecam Ci "Kwestię smaku", stronkę, albo bloga prowadzoną przez Asię. Jest tam mnóstwo, mnóstwo przepisów jakich dusza zapragnie od tych najprostszych po najbardziej wykwintne. Wszystko piękne wytłumaczone, oprawione pięknymi zdjeciami. Asia zawsze odpisuje na zadane pytanie. A desery z KS u mnie w domu znikają w mgnieniu oka :) Spróbuj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rzeczywiście fajna storna! Super :) Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
    2. Nie ma za co! Spróbuj, będziesz zadowolona.

      Usuń
  2. Mnie też bardzo podoba się ta książka i też ją już mam! Jak na gratis jest zbyt porządna :) Lidl coraz częściej pozytywnie mnie zaskakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jest zbyt porządna, taką książkę na pewno sama bym sobie kupiła :)

      Usuń
  3. Ja zbieram naklejki. Świetnie, że te książki są tak ładnie wydane, a przepisy dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te książkę, podoba mi się i przepisy i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń