Sonda i jak zamówić ramkę w sklepie Carlson i Piechocki?

Pamiętacie charmsa, którego dostałam na święta?



Strasznie się zaczepiał o ubrania i w końcu się urwał. Tradycyjnie APART za pierwszym razem nie uznał reklamacji, ale po ponownym jej złożeniu dostałam bon i wymieniłam go na nożyczki. Taki mały symbol mojego hobby :)




I takie pytanko do was, które passe parout pasuje bardziej?
Nie patrzcie na to, że obrazek jest krzywo włożony
Mojej siostrze podoba się jasny wariant, a wam?






W odpowiedzi na komentarze :




Renka - Moje obrazki też nie są jakoś super naciągnięte, i ten odebrany od ramiarza też nie był, więc doszłam do wniosku, że sama sobie mogę oprawić tak samo. Ramki na prawdę rzadko kupuję na tej stronie, ale czasami nie ma takie wymiaru w sklepie żeby dobrze było widać obrazek, albo mam już w głowie wizję oprawy i  wiem jak chcę żeby to wyglądało. Na przykład ten piesek był kwadratowy, a nie ma w Leroy Merlin, bo tam głównie kupuję ramki, kwadratowych ram, więc musiałam zamówić. 

Mysia - Ja też kupuję głównie w Leroy Merlin ramki, jak jadę do Bonarki, do kina, to zawsze wstąpię po mulinę i jakąś ramkę sobie kupię...

April79 - Ja też w marketach głównie się zaopatruję w ramki :)  Moje obrazki też nie są duże :) Maki i piwonie mają rozmiar A4, a piesek to takie trochę większe A5 

Ania i wszyscy, którzy pisali do mnie e-maile :) - oto obrazkowa instrukcja dla Was kochani :) Pokażę to na przykładzie Pieska

Wchodzę na stronę  


http://www.carlson-piechocki.pl/sklep.php

W DZIALE PRODUKTÓW wybieram ramy wąskie. Nigdy nie zamawiałam grubszych, bo małe obrazki haftuję i nie mam potrzeby  zamawiać szerszych ram, ale jak kto woli :)



 Wybieram ramkę która mi odpowiada. Im tańsza za metr, tym taniej ramka nas wyjdzie.


Klikam na ramkę i pojawia się ona w formularzu



I tu zaczynają się schody :)
Dla mnie to bardzo pracochłonne zajęcie.
Trzeba sobie wszystko dokładnie wymierzyć.





Wymiary zamawianej ramy powinny w sobie już zawierać dodatkowe miejsce na passeparout. 
Wyhaftowany obrazek to kwadrat o wymiarach 17cm x 17cm
Ja chcę żeby moje passeparout miało 2 cm szerokości, czyli

17+2+2=21cm 

Czyli wpisuje wymiar ramy do okienka.



Wybieramy gdzie ma być wieszak z tyłu ramy
Materiał na którym wykonano pracę
Tył ramy
Jaką szybę chcemy
Ilość ramek

I passpartout.
Ja wybrałam taki kremowy.
Wymiary zewnętrzne kartonika dodadzą nam się automatycznie, my musimy wpisać jaki wymiar ma nasz obrazek. Ja odejmuje tak z 3 mm. Pieski miały 17 cm i 4 mm, ale te 4mm zostawiłam w zapasie żeby materiał się dobrze schował pod kartonikiem :)

Wyświetla się cena, klikamy zamów i wypełniamy okienko zamówienia wpisując swoje dane i wybierając formę przelewu. koszt dostawy obliczmy sobie sami, w razie czego można napisać do firmy i oni nam powiedzą ile mamy dopłacić :)

Tyle. Mam nadzieję że to dobrze wytłumaczyłam :)

16 komentarzy:

  1. Nożyczki śliczne. Co do serduszka,to mi osobiście bardziej podoba sie wersja ''ciemniejsza''.Wydaje mi się ,że bardziej podkreśla serce. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze że w końcu uznali reklamację :-)
    co do serduszka to długo się przyglądałam obu wersjom i chyba jednak bardziej mi się podoba z jasnym passe

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne te nożyczki :))
    a jeśli chodzi o serducho ,to bardziej podoba mi się jaśniejszy wariant :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko tylko w jasnej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli taki rozmiar to w jasnej
    natomiast gdybys dala troche wiekszeokno w passe (no zeby wiecej kanwy bylo widac)to wolalabym w ciemnej;ciemny kolor lepiej eksponuje serduszko ale passe jest zbyt blisko haftu

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także uważam że wariant jaśniejszy lepiej pasuje, bo ten pierwszy strasznie tłumi serduszki, a drugi bardzo ładnie go eksponuje ;o)

    Dzięki za instrukcje obsługi sklepu ;o) Na pewno skorzystam ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się w dwóch wersjach, ale chyba bardziej to ciemniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też się bardziej podoba serduszko w jasnej oprawie,jest jakoś tak bardziej wyeksponowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. mi bardzo się podoba passpartou drugie. Nie wiem czy tak się to pisze

    OdpowiedzUsuń
  10. W ciemniejszej oprawie. Charms rewelacja :) Dziękuję za instrukcję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace tworzysz. Obrazek podoba mi się bardziej w ciemniejszej wersji. Super instrukcję na pewno skorzystam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękności tworzysz.
    Co do serca, to ja wybrałabym ramkę nr 2.
    Dzięki za odwiedziny, a z jakiej części małopolski jesteś?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do serduszka to faktycznie trudny wybór. Ja bym zrobiła pół roku jasne a jak się znudzi to przełożyła na ciemne :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszko w jasnej oprawie wygląda sympatyczniej

    OdpowiedzUsuń