Majowy weekend

Raczej rzadko gdzieś wyjeżdżam. Ale mój przyjaciel WIELKA GWIAZDA TEATRU POLSKIEGO ;) zaprosił mnie do stolicy na majowy weekend.
Stara sprawdzona paczka, piękna ciepła pogoda i przeczucie, że będzie cudownie.
Czegóż chcieć więcej?
W Warszawie byłam tylko raz jako taki "turysta", ale jedna dziewczyna z klasy skręciła nogę i pojechała do szpitala. Pojechały do niej wszystkie nauczycielki, a nasza klasa siedziała w hotelu cały pobyt i bratała się z tubylcami. Widziałam tylko to:



A tak to byłam wiele razy, ale to był to przejazd z lotniska na dworzec :)
Aaaale się cieszę :)


A może któraś z Was jest z Warszawy i mogłaby polecić co warto odwiedzić? 
Jakieś wasze ulubione miejsce?

6 komentarzy:

  1. Ja z Warszawy nie jestem, ale mam kilka ulubionych miejsc :) Park Praski (ten koło ZOO) i Łazienkowski, Mariensztat, stare Powązki, Wilanów, i kilka innych :) Miło wspominam też kanapki z Oscara i pizzę w Grubej Kaśce i kilka innych gastronomicznych miejsc :) ale to wszystko ze względu na towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja muszę się przyznać że nigdy w stolicy nie byłam ;o( Wstyd oj wstyd ;o(

    OdpowiedzUsuń
  3. do stolicy?? To zapraszam! :))) Chociaż ja sama nie wiem kiedy wrócę do Wawy, bo na majowy jadę z broszkami do Kazimierza Dolnego ;) A zostajesz tylko do 3.05 czy dłużej? bo ja 3-go wrócę, ale pewnie późno w nocy.. Polecam ogrody BUWu (Biblioteki Uniwersyteckiej, ogrody są na dachu i pięknie widać Wisłę), a skoro BUW, to obok Centrum Nauki Kopernik, tylko że tam wciąż kolejki taaakiee, ale gdybyś była 4.05 to rano mogłabym Ci kupić bilet i oprowadzić ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ...a ja mogłabym godziny przesiedzieć w Muzeum Powstania Warszawskiego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyną rzeczą jaka mnie zachwyciła w Wawie był Wilanów. Piękne wnętrza i ogród, akurat jak byłam był w remoncie ale myślę, że od ubiegłego lata powinni skończyć. A i myślę że warto odwiedzić muzeum powstania warszawskiego, trzeba przyznać, że jest ciekawie pomyślane.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w Warszawie byłam tylko raz rok temu.

    Wiele oczekiwałam po tym wyjeździe, a zobaczyłam tylko Łazienki ... Niestety ludzie zawalili ...

    Życzę udanego odpoczynku :).

    OdpowiedzUsuń