Moje słodkości

W związku z tym, że notorycznie biorę udział we wszelkiego rodzaju cukierasach i ich nie wygrywam.... Zorganizowałam swoje własne :)

Do wygrania hiacyntowy komplet. Naszyjnik i kolczyki.



Zasady:
  • Komentarz (osoby bez bloga zostawiają e-mail)
  • Podlinkowanie zdjęcia i umieszczenie go na swoim blogu w pasku bocznym :)
  •  Podać swój ulubiony kolor i dziedzina którą się zajmujecie (kolczyki, hafty, filc, druty, szycie, kartki i nie wiem, co jeszcze :))


Zapisy do 3 Kwietnia do godziny 15:00

Ale to nie wszystko! Ponieważ bardzo lubię liczbę 3 (dlatego 3-go jest losowanie) wylosuję jeszcze trzy osoby, które dostaną ode mnie nagrody pocieszenia :)
Co to będzie nie wiem, bo chciałabym, żeby było to coś innego niż te osoby tworzą.



I proponuję zabawę w łapanie licznika :)
2000 odwiedzający też otrzyma nagrodę
Poproszę tylko o zrzut strony na e-mail



Tu umieszczam instrukcję jak to zrobić:
  • Otwórz okno któremu chcesz zrobić "zdjęcie".
  • Naciśnij klawisz Prt Sc Sys Rq u mnie na klawiaturze tak pisze, ale czasem pisze tylko Prt sc



  • Otwórz Paint - a 
  • W pasku narzędzi znajdź przycisk Edycja -> Wklej
  • Później tyko zapisz i gotowe :)



49 komentarzy:

  1. Witaj .piszę na blogu bo nie moge znaleść maila , musicie mi wybaczyc ale mam bloga od kilku dni i jeszcze sie gubię.Jesli chodzi o koraliki to w tym momęcie dziekuje chyba nie bede już tego pruła a to co mam wykorzystam , ale na przyszłość sie polecam , mozemy się czymś zawsze wymienić bo umnie z koralikami krucho te najładniejsze kupiłam w Kołobrzegu!, chyba że masz namiary na jakis sklep on line lub mozesz mi gdzieś u siebie kupić ale to jest do obgadania pozdrawiam i dzieki. Ps a najszybciej mogę pomóc w sprawie jakiegoś wzoru jesli czegoś szukasz pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy spóżniłam sie z tym konkursem czy jeszcze zdąrzę? i nie bardzo wiem co miałabym zrobić..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Asiu , podaje swojego maila na ktory mozna pisac , nie umiem zmienić poprzedniego nie wiem jak to zrobic , szukalam ale nie mam cierpliwosci he he
    moj adre
    magr1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. A! u Ciebie to ja owszem, poproszę!
    Znasz mnie już chyba z każdej strony, jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA TEZ SIĘ USTAWIAM, TO MOJ ULUBIONY KOLOR, KOMPLECIK SLICZNY

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, dziękuję za tak miłe powitanie :) Marysienka od imienia mej pierwszej córki, zaczynałam dopiero istnieć w necie i wymyśliłam taki nick. I tak mi zostało :)
    Na cukierasy się piszę, a jakże.
    Mój ulubiony kolor - różowy i turkus oraz czarny.
    Czym się zajmuję - to już wiesz.
    Pozdrawiam, podziwiam i liczę na wygraną :))
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  7. Na lapanie się spóżnilam, ale jeśli można to ustawiam się do wlasciwych cukierasów. Moje ulubione kolory to;biel, pastelowy roz, blekit i szary. Haftuje, broszkuje i troche decu. Pozdrawiam i zapraszam do siebie, moze u mnie sie Tobie poszczęsci???

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja lubie kolor zielony :)duzo krzyzykuje i robie bizuterie (ale nie tak piekna jak ty) dlatego staje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Extra zestawik a jako maniak biżu nie mogę sobie odmówić więc dorzuć mnie do swojej listy.
    Pzdr
    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaj, "zapomłam". Aktualnie lubię fiolety i zielenie. A że głównie haftuję, to już dobrze wiesz :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja się też zapisuję :) co do koloru to zależy od nastroju, ale lubię czerwienie i brązy, a moje główne zajęcie to filcowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja ustawiam się w kolejce po cukierasy!:) A moje ulubione kolory to czerń i czerwień. Profesja - hafciarka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się :D Ulubiony kolor? Hmmm...nie mam, ale lubię najbardziej czerń, fiolet i niebieski :) Dziedzina to ogólnie biżuteria ;)

    Zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. focz@op.pl
    kolor-fiolet
    dziedzina-haft krzyzykowy

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam:)Przepiekne candy:)Musze powiedziec ze wiem jak to jest cos wygrac udalo mi sie kiedys i skakalam miesiac z radosci:)
    a co do koloru to szafir-kojarzy mi sie z dobrem i pieknem z radoscia i z kolorem oczu ukochanego.Zajmuje sie generalnie scrapbookingiem ale tez haftuje richelieu,szydelkuje i robie na drutach a ze jestem po szkole krawieckiej to i szyje:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. dopisuję się :)
    -kolor czerwony (i wszystkie inne też) ;)
    -zajęcie-prawie wszystko :) np. bransoletki z muliny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ach licznik już dawno przeoczyłam, ale candy i jego kolor bajeczny!!! tez uwielbiałam kiedyś liczbe 3 teraz przerzusiłam sie na 5 i 13:)))kolorek uwielbiam niebieski ostatnio, ale lubie tez połączenie różu z zielenią, fioletu z zielenią:)robie kartki, ciut decoupagu i haftowania, mam w planie filcowanie, a na drutach i maszynie idzie mi coraz lepiej:) pozdrawiam serdecznie z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń
  18. super candy,ustawiam się w kolejce. moje ulubione kolory to fiolet i szary...a moje dziedziny to szydełko,haft,kolczyki...zapraszam do mnie w odwiedziny. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się w kolejce.
    Kolor: szary.
    Zajmuję się szyciem maskotek, ceramiką i biżuterią.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się :)

    kolory lubię wszystkie ale chyba najbardziej czarny
    a tak to robiłam kolczyki z koralików a teraz chcę spróbować z modeliny

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam się :)

    kolory lubię wszystkie ale chyba najbardziej czarny
    a tak to robiłam kolczyki z koralików a teraz chcę spróbować z modeliny

    PS http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłasza się kartkująca lubiąca turkus. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i ja i ja! Początkująca, jeszcze bezblogowa, ale kto wie, kto wie... Może się odważę i zaprezentuję przez światem moją radosną twórczość? :) Próbuję wszystkiego po trochu- decoupage, scrapbooking i kulki z filcu (z tego- kolczyki i korale:)) Lubię błękit i zieleń, ale ostatnio nęci mnie fuksja:) pozdrawiam
    duszka83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez sie chetnie ustawie po takie cukierasy:))
    lubie kolory: czerwony,niebieski,fioletowy
    wyszywam krzyzykami,uwielbiam robic zdjecia, maluje,pozatym probuje roznych innych rzeczy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też się chętnie zapiszę :).

    Ulubiony kolor to brązowy, brąz połączony z żółtym i różowy.
    Zajmuję się haftem krzyżykowym, próbuję też swoich sił w robieniu kartek.

    OdpowiedzUsuń
  26. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Z przyjemnoscia sie zapisuje i bede Cie odwiedzac:) A co tworze to mniej wiecej pewnie widzialas-robie bizuterie,filcuje,lubie tez haftowac krzyzykiem ale nie mam na to juz czasu niestety.Moje ulubione kolory to zielen,fiolet,czerwien i roz.Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, chętnie wezmę udział w konkursie :) Dodałam wpis ze zdjęciem na moim blogu avalon.pinger.pl. Zajmuję się biżuterią, ulubione kolory to fiolet, róż i zieleń. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko, jakie cukiersy! Rzeczywiście wyglądają jak naszyjnik z landrynek! Cudowny, oczywiście ustawiam się w kolejce.

    Mój ulubiony kolor to czarny, choć lubię też malachit i ciemny turkus, a zajmuję się głównie robieniem kartek i szydełkowych drobiazgów. Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj,
    moje ulubione kolorki to: róż, seledyn i niebieski-indygo. Próbuję różnych technik, ale najbardziej cieszą mnie kolczyki, kartki i fotografia.
    Pozdrawiam serdecznie =}

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja po to cudeńko się ustawię :)
    Moje kolory - chyba lubię wszystkie :)
    Najczęściej (oprócz czytania książek) zajmuję się haftem krzyżykowym i robótkami szydełkowymi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja TEŻ SIE ZAPISZĘ:)
    Ulubiony kolor- turkus:)
    Zajmuję sie origami, quillingiem:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj... chyba stanę w kolejce... :-)
    Pozdrawiam
    Ola

    ainuin1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. melduję się jako numer 34 :) Fajnie, że u Ciebie można znaleźć podpowiedzi jak coś zrobić na blogu :) A co do samochodów to ja mam to samo tylko nie mam konkretnego samochodu, który kocham. Choć uwielbiam VV i sama mam Golfa IV Q :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się. robię biżuterię gł. korale. moje ulubione kolory to malinowy, morski, fiolety, szrości... ogólnie lubię dużo kolorów hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja się zapisuję szydełkuję robię karczochy oraz kartki,........bardzo lubię ten kolor mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  37. to i ja się dołączę, ulubiony kolor niebieski i wszystkie jego odmiany.
    Czym się zajmuję? kartki, różnymi technikami, ale też druty... i maszyna do szycia... i biżuteria.
    Pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. ustawiam się w kolejeczkę:)
    ulubiony kolor to zdecydowanie lawendowy
    a zajmuję się przede wszystkim decoupage i kartkami:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Mniam te landrynki:)

    Zapisuję się:)

    ithil@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się :) tabaluu@wp.pl ulubiony kolor to - turkus a zajmuje się tworzeniem biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  41. to i ja stanę w kolejce:)
    peldano-mio@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Niedawno założyłam swojego bloga i zanim zorganizuję jakieś małe rozdawanie prezentów, zapisuję się do innych. Zajmuję się wieloma rzeczami, ale ostatnio przeważa szydełkowanie wszystkiego, co się da. Lubię wiele kolorów zależnie od nastroju i okazji, ale jednym z "bardziej ulubionych" jest właśnie taki hiacyntowy jak cukieraski, na które się zapisuję.
    Biżuterię tworzę, ale na razie szydełkową (przymierzam się do sutaszu) i niech tak zostanie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam się w kolejce :)
    Moje ulubione kolory to zielony i fiolet.
    Zajmuję się haftem krzyżykowym
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. i jeszcze ja... czy ja też mogę...?

    licznik widzę już dawno przeskoczył :) i bardzo dobrze... idę się dalej rozglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Thank you for the chance at your fabulous candy:)
    my favorite: purple
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Dodałam notkę na blogu: http://candies-dla-ciebie.blogspot.com/2011/04/sodkosci-u-esprit.html
    Ja zajmuję się kolczykami :)
    Moje ulubione kolory to fiolet i czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeśli chodzi o ulubiony kolor to ciężko powiedzieć, uwielbiam biel i czerń ale też turkusy i odcienie niebieskiego...
    Bardzo lubię szyć i tworzyć scrapowe kartki.

    OdpowiedzUsuń
  48. A chętnie :) Zajmuję się sutaszem i decoupagem, stawiam też pierwsze kroki w scrapowaniu. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cieszę się, że jeszcze zdążyłam :-) Mój ulubiony kolor to żółty i zielony, a zajmuję się głównie haftowaniem, czasem zaś szyciem i kartkami...
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń