"Jak się pozbyć cellulitu"


OPIS DYSTRYBUTORA FILMU:


Jak się pozbyć cellulitu to pełna niespodzianek komedia o kobiecej przyjaźni wystawionej na ekstremalną próbę. Dwie przyjaciółki - Ewa (Dominika Kluźniak) i Maja (Maja Hirsch) - poznają w ekskluzywnym SPA piękną masażystkę Kornelię (Magdalena Boczarska), która wciąga je w wir szalonych przygód. W trakcie tych przeżyć dziewczyny połączy głęboka przyjaźń, której fundamentem jest prosta prawda życiowa: natrętny facet bywa gorszy od cellulitu i jeszcze trudniej się go pozbyć.


Byłam ostatnio na tym filmie.
Bilety miałyśmy niezwykle tanio, bo tylko po 12 złotych. Mamy takie malutkie kino nieopodal nas.

Gorąco polecam wszystkim ten film. Na początku tak siedziałam na fotelu i słysząc te śmiechy reszty ludzi zastanawiałam się co tu właściwie jest śmieszne? Nic?
Już naszły mnie myśli, że to kolejna nic nie znacząca produkcja. Film tego typu, o którym zapominasz nim wrócisz do domu, a potem zastanawiasz się o czym właściwie był i czy czasem nie pomylił się z innym :)
Macie tak czasami? Bo ja często :D

Ale potem się rozkręciło. (Dlatego NIGDY nie wychodzę z kina, każdy film ma u mnie szansę)
Fabuły może nie będę streszczać, ale powiem tylko tyle, że jestem zachwycona grą dwóch aktorów.
Zrobili to tak jak powinno się zagrać w komedii.
Mniejsza o dialogi, ale ta ich mimika, tonacja, nacisk na wyrazy, sposób wypowiadania kwestii.
MISTRZOSTWO!
A Kot w roli psychopaty? Komiczny :D



Wojciech Mecwaldowski (ubrany)




Dominika Kluźniak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz